لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن

مسواک

| سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

بنده از آنجا که هوش به شدت زیادی در تحلیل کارها دارم تصمیم گرفتم این دفعه مسواک زدن این عمل به ضاهر ساده ولی پیچیده رو تحلیل کنم!

تا حالا دقت کردید که من چرا مسواک نمیزنم یا اگر بزنم با خوردن باطلش میکنم؟!


بله شاید ندونید اما من براتون شرح میدم:

1. شب آدم خسته میخاد بخابه که میبینه مسواک نزده میره مسواک بزنه

2. مسواک که میزنه خابش میپره پس یه تاب میخوره که خابش بگیره

3. تاب که میخوره گشنش میشه میره یه چیزی بخوره

4. یه چیزی میخوره خابش میگیره ولی میبینه مسواک نزده

5. چرخه مسواک بازم تکرار میشه


بله این جوریه که ما مسواک نمیزنیم!!!

دقت کردی؟؟!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
smiles.blog.ir طراح قالب