لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن



بالاخره بعد از سال ها ٬ نسخه رسمی (۱.۰.۰)
این برنامه ارائه شد . نسخه جدید نسبت به نسخه 0.9.8کلی بهبود در اجرای بازی ها داره .
در نسخه ۰.۹.۸ بازی Tekken 5 سنگین اجرا میشد و کیفیت تصویرش مناسب نبود که توی این نسخه هم
کیفیتش درست شده ٬ هم نسبتا روان اجرا میشه .

مشخصات سیستم من:
CPU : Core 2 Duo E8400 @ 3GHZ
GRAPHIC : NVIDIA GeForce 8400 GS
RAM : 4 GB ( 2 X 2 GB ) Dual Channel - 800 MHZ
MOTHERBOARD : GIGABYTE EP45-UD3R
OS : Windows 7 Ultimate SP1 32bit
*******
مشخصات کنسول Play Station 2 :
CPU : 128 Bit @ 300 MHZ
co-Processor : FPU = Accumulator x 1 , Divider x 1
System Memory : 32 MB
Memory Bus Bandwidth : 3.2 GB per Second
Compressed Image Decoder : MPEG2
Sound : SPU2 + CPU
GRAPHIC Frecuency : 150 MHZ

من با این سیستم تونستم همه بازیها رو اجرا کنم. در مورد GOD OF WAR هم باید بگم خیلی بازی سنگینیه  یه مژده بدم که هر دو قسمت بازی خدای جنگ. توسط بعضی شرکتها برای کامپیوتر تبدیل شده و قابل بازی هست . از دی وی دی بازی ایمیج برداشتن و توسط همین  برنامه PCSX بازی رو اجرا میکنه. با رزولوشن ۶۰۰*۸۰۰ و کیفیت پایین. ولی به هر  حال راحت اجرا میشه.

(باید با صفحه کلید بازی بکنید).
 یک نکته رو برای اجرای بهتر بازی های پلی استیشن ۲ بگم که بهتره
از سی پی یو های ۴ هسته ای (CORE 2 QUAD) استفاده بشه چون
پردازنده P S 2 از نوع ۱۲۸ بیتیه.
 ولی کامپیوتر ها معمولا از پردازنده ۳۲ و ۶۴ بیتی استفاده میکنن.
 اونجوری که فهمیدم ویندوز ویستا بهتر میتونه بازی ها رو اجرا کنه.
(اصلا ویستا ساخته شده برای بازی کردن)

یه چیز دیگه:
بازی های PS2 مخصوص سخت افزار کنسول PS2 ساخته شدن و اجرای
اون ها در کامپیوتر نیاز به شبیه سازی محیط PS2 داره. برای همین سیستم
قویتری میخواد.بازی هایی مثل شاهزاده فارس علاوه بر PS2 برای کامپیوتر
هم ساخته شدن و برای پردازنده کامپیوتر ها بهینه شدن. به همین دلیل راحتتر اجرا میشن.
یک نکته دیگه: یک برنامه کوچولو هست به اسم Game Booster که رایگانه و برای بازیهای
سنگین مناسبه. محصول شرکت I O BIT . حجم کمی داره و کاری که میکنه اینه که پردازشهای غیر ضرروری سیستم
رو موقتا متوقف میکنه تا بازیها با سرعت بیشتری اجرا بشن. من برای سریع اجرا شدن بازی Rise To Honor (جت لی) از این برنامه استفاده کردم. شما هم
یه امتحانی بکنید. موقع بازی دکمه Switch to gaming mode رو بزنید.و بعد از اتمام بازی گزینه BACK TO NORMAL MODE رو بزنید. البته گزینه های دیگه ای هم داره که خودتون باید امتحانش بکنید.

لینک های دانلود

چند تا از دوستان در مورد شبیه ساز کنسول های  XBOX 360 , PLAY STATION 3 پرسیده بودند.
برای این دو تا کنسول هنوز هیچ شبیه سازی نیومده. البته برای شبیه سازی بازیهای این
کنسول ها روی کامپیوتر سیستم های خیلی قوی لازمه.


اگر سوالی دارید بپرسید راهنمایی میکنم.

http://www.20ranking.com/images/human.gif


اموزش اجرای باکیفیت کردن بازی با شبیه سازpcsx2 0.9.7 و pcsx2 0.9.8 و  pcsx2 0.9.9  و pcsx2 1.0.0


اموزش پر سرعت کردن بازی با شبیه ساز pcsx2 0.9.7 و pcsx2 0.9.8 و  pcsx2 0.9.9  و pcsx2 1.0.0
برای اینکه بازی ها روان تر اجرا شوند باید به قسمت....

 

به دلیل تعداد زیاد نظرات تا امکان ارسال پاسخ فراهم نشود قسمت ارسال نظر بلاک است...

نظرات  (۸۲)

  • محمد پوررستم
  • من کلیدL1وL2را در کیبورد کامپیوتر نمیدانم چه کلیدی است لطفا مرا راهنمایی کنید
  • محمد پوررستم
  • من کلید ال1 وال2 را در کیبورد کامپیوتر را نتوانستم پیدا کنم لطفا راهحنمایی کنید

    من بازی رو گرفتم میخوام با دسته بازی کنم ولی دسته رو نمیشناسه تنظیماتی چیزی میخواد میشه همین الان جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تو رو خدا دیته خریدم بازی رو دانلود کردم خنگخدایان دو ولی نمیتونم با دیته بازی کنم ینی دکمه ها رو قبول نمیکنه یعنی هرچی میزنم هیچی نمیشه
    مدیرکجایی
    چه جوری سرعت بازی میربالا(فقط میگی بازی  تو صحنه اهسته هست)کمک کنین
    سلام.
    من بازی god of war 2 رونصب کردم و
    native رو ۶ کردم و بازی انگار سه بعدی شد
    سلام دوستان چطور میتونم بازی رو ذخیره کنم و بعد ازش استفاده کنم
    من برنامه رو نصب کردم ولی تو بازی تصویر نصف پایینش سیاه است لطفا راهنمایی کنید
    من خدای جنگ نصب میکنم ولی نمیاره خواهش میکنم کمک کنید
    من این نرم افزار رو دانلود کردم ولی از حالت فشرده خارج نمیشه و ارور میده
    سلام من میخوام خدای جنگ رو درکامپیوتر بادیته بازی کنم راهنماییم کنیدبلد نیستم

    سلام ازکجابازی رواجراکنم لطفاراهنمایی کنین
    آقا xbox360 (مبدل) را تو وبلاگ خودم واسه دانلود گذاشتم!
    مبدل ایکس باکس اومده!!!
    eversonic.rozblog.com/forum
    من وقتی پیام بایوس را که گفت خراب ده با دانلود بایوس جدید  از اینترنت و اجرای آن  بازی  god of war 1  تمام سیو های حذف ده راهی نیست که سیو هایم برگردد؟ممنون

    سلام چگونه سرعت بازی captain tsubasa ps2 را با این برنامه بالا ببرم
    سلام و خیلی ممنون
    من بازی mercenaries playground of destruction رو باهاش اجرا کردم و سرعت خیلی پایین بود چرا؟
    سیستمم:
    windows 8.1
    graphic nvidia gefoce gt 220 1G
    ram 8G
    cpu intel core i3
    لطفا هر چه زود تر کمکم کنید!
    سلام خدمتتون ببخشید میخوام خدای جنگ رو این برنامه با دسته بازی کنم باید چیکار کنم
    چگونه تیکن 5 رو نصب کنم؟
    سلام  خسته نباشی  من  بازی 99  توی برنامه epsxe  اجرا می کنم اما  تو تنظیمات گیم پد   همه چی کاملا اوکی  عادی درسته خوبه   اما ش اینجاست  که    تو  بازی  اصلا گیم پد کار نمیکنه    و متاسفانه کیبورد هم  همینطور    لطفا    کمک  کن    ادمین جون
    هرکاری می کنم ps2 دانلود نمی شه 
    چگونه ps2 را دانلود کنم جواب بدید
    چگونه ps2 را دانلود کنم
    سیستم من 32 بیتی ومشخصاتش=                                             RAM=2GB
    GRAPHIC=1GB
    CPU=AMD ATHLONE 64X2 daule core 2.6
    خواستم بدونم بازی کشتی کج 2011 اجرا میشه لطفا زود جواب بدید thanks../
    چجوری دسته و کیبوردو میخونه 
    من نمی تونم بازی کنم چون نه دسته میخونه و نه کیبورد 
    راهنمایی ......
    ممنون من با این نرم افزار تونستم بازی های
    god of war 2 و evil 4 و evil dead aim و grand torismo 4 
    و چند بازی دیگه رو اجرا کنم  ولی خیلی باید تنظیماتش دست آدم بیاد
    تا بهترین جوری که میشه بازی رو اجرا کرد
    سلام دوستان من نسخه جدید رو دان کردم  وقتی میخوام بازی کنم گیم اجرا میشه تو منو مشکلی نداره بعد لود صفحه سیاه میشه میشه کمک کنید سیستمم تقریبا خوبه بازی پی اس 15 جواب میده ولی برا مشکل سیاه شدن صفحه چیکار کنم کمک کنی
    نیاز به فایل biosهم دارد یا نه 
    سلام، من بازی فاتال فریم 1 و 3 رو تونستم با این نرم افزار بازی کنم، ولی بازی های فاتال فریم 2 و Rule of rose رو نمیدونم چرا هرچی میزنم باز نمیکنه، تا حالا چند بار هم از سایتای مختلف دانلودشون کردم، فکر نکنم مشکل از سایت باشه. چیکارکنم؟
    نصب کردم ارور میده چیکار کنم
    سلام دوستان من نسخه جدید رو دان کردم از سایت اصلی بازی راکی رو میخوام بازی کنم گیم اجرا میشه تو منو مشکلی نداره بعد لود صفحه سیاه میشه میشه کمک کنید سیستمم تقریبا خوبه بازی پی اس 15 جواب میده ولی برا مشکل سیاه شدن صفحه چیکار کنم کمک کنید
    سلام چرا روی ویندوز 8.1 درست کار نمیکنه؟
    میگم ی سوال داشتم من بازی های دیگشو خریداری کردم ولی ی کم ک میی جلو رو هوا ک از جهنم در میاد سوار اسب گیر میکنه ایا اینم اونجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام 
    می شه این بازی رو با دسته بای کرد را هنمایی کنید.
    ممنون
    سی دی بازی روداخل دستگاه گذاشتم کدوم فایل روانتخاب کنم
    سلام بازی تا نصفه مییاد و بعدش صفحه سیاه میشه
    یکی بچه ها ی ویدیو گزاشته داخل اپارات که روی کامپیوترش داره خدای جنگ 3 رو بازی میکنه 
    ببخشید منم یک راهنمایی میزارم ام خوب شاید بدر دتون بخوره من بازی gow 1 رو بزور بالا اوردم یعنی اصلا سلومیشن بود بعد رفتم توی این
    config_video_core gs setting_game fixs
    بعد گزینه بالایی رو فعال کردم بعد تمام تیک هارو زدم یعنی چطور بگم god of war که انقدر سنگینه مثل یک بازی اتاری روون روون شد یعنی کیف کنید
    داداش چطور طنظیم دسته کنم
    داداش چطور طنظیم دسته کنم
    یه سوال براى بازى god of war داشتم
    راهنمایه بازى براى پى اس تو هست نمى دونم چجورى باید قدرت هایى که مى گیرم رو عوض کنم
    همون برق و خشک کردنو …اینا
    واقعاً ممنون میشم اگه جواب بدى
    مرسى
    سلام یه سوال این بازی های پلیستیشن رو دانلود میکنیم و با نرم افزار   PCSX2 اجرا میکنیم یا باید سیدی بازی رو تو کامپیوتر بزاریم ؟
    چطور باید cdیاdvdموردنظرروبازی کنم

    سلام رم من 512مگابایت وگرافیکم 256مگابایت است جواب میده
    پاسخ:
    بله جواب میده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام *** **** **** ** ***** **** **** **** **** ***** *****

    پاسخ:
    شما تحریم شدید متاسفم!
    سلام من بازی تیکن5 رو دانلود کردم اجرا میشه اما میخام دسته رو براش تنظیم کنم همهی کاراشو انجام میدم ok میکنم تهنظیمات باز میره برای کیبرد چکار کنم
    پاسخ:
    ببخشید دبیر این قسمت رفتند سفر بعد بازگشتشون بهتون ایمیل میدیم!

    سلام ببخشید من بازی batman begins رو دان کردم بازی دو پارتی بود اکسترکش کردم فایل ios شد اما هرچی میزنم روش وارد محتویاتش میشه خود بازی نمیاد

    پاسخ:
    بهتره بازی رو بخری! احتمال داره از جایی که دانلود کردی هم مشکلی وجود داشته باشه!
    ولی اگه از جای مطمئنی دانلود کردی اینها رو هم انجام بده:
    ram رو چک کن: گاهی باعث کرش میشه
    سطح گرافیک بازی رو چک کن

    راه بعدی هم نوع فایلو zip کن بعد باز کن گاهی خوب میشه
     اقا چرا من  نمیتونم دسته رو برای خدای جنگ دردوست کنم هر کاری میکنم نمیشه کمک کنید
    سلام ببخشششید چرا وقتی بازیو اجرا میکنم شروعش این شکلیه؟http://www.xum.ir/image/K7eG این عکسشه.وقتی میرم تو بازی وقتی خوب دقت میکنم کمی شطرنجیه.خیلی رو عصابمه حرکاتشون کنده تو بازی کشتی و تو بازی فوتبال چند ثانیه ۱ بار اهسته میشه.تنظیماتم کپه تنظیمات سایت شما انجام دادم سیستمم ۲برابر بیشتر از حداکثر سیتمشه.خواهشا کمکم کنید چون خیلی برام مهمه که خوب اجرا کنمش لطفا
    پاسخ:
    از آپدیت بودن سیستم و درایو ها مطمئن بشید بعد هم مطمئن بشید که درایو ها درست کارشونو انجام میدند!(یعنی پر نباشند و کرش نکنند)
    اگه این کار هارو کردی و جواب نداد از ram سیستمت مطمئن شو!
    رم یا ram خیلی مهمه چکش کن که مشکل نداشته باشه اگه نشد دیگه من نمیدونم والا من مقصر نیستم!!!

    ولی اسم بازیتو برام بفرست
    سیستمتم بگو چیه...
    یا حق!!!
    من هرچی میزنمیه ارورمیزنه میگه مموری کارتت یه جوری رفتم قسمت برنامه بازی دیدم مموری کارت ابیه بازی پاک کردم دوباره نصب کردم دیدم مموری کارت نیست وارورقبلی رو میزنه
    پاسخ:
    من نفهمیدم چی میگید یه خورده واضح تر بگید خداوکیلی!
    میشه بگین چطوری باید روش بازی اجرا کرد



    پاسخ:
    بازی رو میزاری برا اجرا اجرا میشه فهمیدی!!!
    سخت که نبود!
    میشه بگین پلاگینو چطوری و از کجا دانلود کنم

    میشه بگین چطوری واز کجا فایل bios رو دانلود کنم

    پاسخ:
    از سایت pcsx2.net میشه دانلود کرد یه چرخکی توش بزن!
    سلام.میشه بگید باسه افزایش سرعت بازی چه کار کنم؟؟؟؟خیلی تو کف این بازیم
    سلام.من بازی ریختم روش بعد با PCSX 2 اجراش کردم.بازی رو اجرا میکرد ولی نمیتونستم با کیبورد یا موس بازی کنم.حتما باید دسته بخرم یا کار دیگه ای میتونم بکنم؟

    پاسخ:
    دسته بخر
    نسخه ی PCSX2 2.0.0 کی می یاد.
    پاسخ:
    خیلی گشتم ولی پیدا نکردم
    گویا منتشر شده ولی رایگان نیست!
    سلام مشکل من را هر وقت تونستید بی زحمت حل کنید
    پاسخ:
    مهدی نادریمنون
    مدل سیستمتون پایین نیست؟
    چون پلاگین نباید این طور اجرا بشه...
    سلام دوست عزیز . نه این چه حرفیه ؛ شما هر وقتم جواب بدین بازم زحمت کشیدید . دوست عزیز وقتی اون پلاگین را ریختم اولا به شدت کند تر شد و دوما همه چیز به جز خود شخصیت سبز شد . ممنون میشم این را هم زحمت کشیده و حل کنید
    پاسخ:
    مهدی نادریببخشید من دیگه مغزم قد نمیده چرا این طوری شده!
    مدل سیستمتون پایین نیست؟
  • بازارچه دانستنی ها
  • سلام
    پلاگین یک فایل dll هست
    زحمتی نیست بگید چگونه استفادش کنم
    پاسخ:
    مهدی نادریبازش کن..
    با چه بر نامه هایی میشه اجراش کرد؟

    pcsx2 هم توشونه

    واقعا معذرت میخام که دیر جوابتو دادم سرم شلوغ بود
  • بازارچه دانستنی ها
  • سلام دوست عزیز
    چگونه پلاگینی را که گفتید نصب کنم؟
    پاسخ:
    مهدی نادریدانلود کن بعد هم بازشون کن بعدم نصب!
    با سلام من وقتی بازی ها را اجرا می کنم خوبه ولی وقتی بازی اسپایدر من 5 رو اجرا میکنم نصف صفحه سیاهه ونصف صفحه عادیه لطفا راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    مهدی نادریاز یه ورژن دیگه ی نرم افزار استفاده منید شایدم مشکل از بازی باشه
  • بازارچه دانستنی ها
  • در ضمن دوست عزیز تنظیماتی که برای پر سرعت کردن گذاشتید را اعمال کردم ولی فرقی نکرد
    پاسخ:
    مهدی نادریآهان پویا فهمیدم
    برای روان شدن به نشونیه
    http://pcsx2.net/download/viewcategory/38-plugins.html
    برو پلاگین رو دانلود و اجرا کن فک کنم خوب بشه!
  • بازارچه دانستنی ها
  • مشکلم را در نظرات قبلی با اسم پویا در مورد بازی god of war گفتم
    پاسخ:
    مهدی نادریآهان پویا فهمیدم
    برای روان شدن به نشونیه
    http://pcsx2.net/download/viewcategory/38-plugins.html
    برو پلاگین رو دانلود و اجرا کن فک کنم خوب بشه!
  • بازارچه دانستنی ها
  • سلام دوست عزیز مشکلم را دب نظرات قبلی با اسم پویا گفتم.
    مشکلم با بازی god of war هست که گفتم . اگه میشه حلش کند
    پاسخ:
    مهدی نادریآهان پویا فهمیدم
    برای روان شدن به نشونیه
    http://pcsx2.net/download/viewcategory/38-plugins.html
    برو پلاگین رو دانلود و اجرا کن فک کنم خوب بشه!
    سلام
    دوست عزیز بی زحمت اگه میشه به مشکل من هم یک رسیدگی ای بکنید .
    پاسخ:
    مهدی نادریخب مشکلتونو بگید...
    سلام خدمت دوست عزیز
    مشخصات سیستم من هست : 2GB Ram
    Nvidia Gt520 1Gb Ram
    Dual Cpu 3.40 GHz
    و از Pcsx 2 beta استفاده میکنم
    وقت بازی God of War 1 یا 2 را اجرا میکنم ، بازی بسیار کند هست و FPS هم از 190 میپره روی 9
    تنظیمات زیادی هم انجام دادم اما روان نشد . لطفا بهترین تنظیمات ، پلاگین ها و صد البته ورژن نرم افزار پیشنهادی برای روان اجرا کردن را بگذارید . با تشکر
    سلام من وقتی نصب کردم نمیتونم سیدی را دران برنامه اجرا کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    مهدی نادریچه پیامی بهتون نشون میده؟
    سیدی اصله!
    سلام ببخشید من اثن نمیدونم چجوری باید از این برنامه استفاده کرد خواهش میکنم کمک کنید
    پاسخ:
    مهدی نادریدانلود کنید برنامه رو بعد هم یه bios براش دانلود کنید و ازش استفاده کنید
    سلام آقا مهدی
    چطور میشه بازی god of war را با دسته بازی کرد؟
    ممنون میشم اگه راه تنظیم شا بم بگی
    پاسخ:
    مهدی نادریپستش تو سایت هست بگرد توضیحات داده شده .
    یا تو گوگل چگونگی تنظیم دسته ی بازی در نزم افزار pcsx2 رو جستجو کن .
    سلام
    خیلی کمکم کردید ممنون
    باز هم به شما سر میزنم و از کمکاتون بهره میگیرم.
    پاسخ:
    مهدی نادریمرسی دوست عزیز
    فوف الادهست
    مر30
    امید وارم به فعالیتتون ادامه بدید
    دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندیم هر روزتان نوروز . . . سال ۹۲ مبارک
    سلام
خوبی داش؟
وبلاگت عالیه
من یمشکل تو برنامه مبدل پلی استیشن 2 دارم ممنون میشم راهنماییم کنی؛
بعده نصب برنامه و کپی کردن بیوس تو قسمت خودش(همه اونچیزایی ک خودت گفتی)وقتی دی وی دی بازی رو قرار میدم و میخوام اجرا کنم ارور میده"فایل نات فوند سیستم ایزو"ی همچین اروری میده
دایرکت رو اخرین نسخشو دارم ولی کارت گرافیک رو نصب نکردم
سیستمم درحد متوسط
ازصب باهاش ور رفتم نشد ک نشد
منتظر جواب ایمیلتم
فدات
    پاسخ:
    مهدی نادریاین ارور رو میده؟
    File not found.
    Path : IsoFile System
    اگه این ارور رو میده یعنی فایل ایمیجی رو که از دیویدیت انتخاب کردی اشتباهه !
    راستی فکر میکنم فایل ایمیج تو همه ی بازی ها باید تو فایل
    PAC باشه (البته شاید تو بازی شما این طور نباشه)اگر ایمیج رو درست انتخاب کردی به
    CDVD
    برو که یکی از گزینه های بالای نرم افزار هست
    و گزینه ی زیر رو تیک دار کن
    Plugin
    اگه فرمت فایل انتخاب شده
    img
    باشه که تو همه ی سیدی دیویدی ها همین طور هست باید گزینه ی
    Plugin
    رو انتخاب کنی
    آقا با 9.7 اجرا کردم الان هم اون فیلما درسته و هم صدا سایتت عالیه ولی فقط حیف سایه ها
    مجبور شدم برگردونم به حالت اولیه ولی فیلم هاش حیف شد تو راهی برای اینکه فیلماش ( فیلمایی که تویه اون بیلبورد وقتی کشتی گیرا وارد میشن ) رو نشون بده
    تویه همین بازی من سرعت رو بردم بالا تا فیلم ها یه کشتی گیران درست پخشه درست شد ولی صدا خیلی سریع شد گزارشگرا خیلی تند حرف میزنن ولی سرعت بازی عادیه
    پاسخ:
    مهدی نادریسلام عزیز
    به قسمت زیر برو
    config>audio (spu2)>finish
    اون finish به معنای تموم شدن ادرس می باشد
    حالا تو قسمت Interpolation: گزینه ی catmull-rom (ps2-likw/slow)finish
    رو انتخاب کن وگزینه ی Disable Effects Processing
    رو تیک دار نکن
    امید وارم صدا شون درست بشه.
    راستی گزینه های دیگه رو هم امتحان کن ولی اگر درست نشد برگردونشون به حالت اول.
    سلام
    من تو بازیه smackdown vs. raw مشکل دارم سایه ها درست نیست میشه بگی چه پلاگینی باید بریزم و باید تنظیماتم چطوری باشه چون چند بار نصب کردم درست نشد
    لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    مهدی نادریسلام
    من خودمم هم تو این بازی مشکل دارم و فکر میکنم این مشکل برای همه باشه
    حالا اگر رزولیشن بالاتر انتخاب کنی بهتر سایه زنی می شه راستی از دایرت ایکس 2010 استفاده کن.
    مرسی
    سلام مجتبی جان وبلاگتو لینکوندم درضمن وبلاگ خیلی جالبی داری
    سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگم سرزدی مرسی . من شمارو لینک کردم بی زحمت اگر مارو قابل دونستی لینک کن ممنون
    ببخشید چرا بعضی از بازی ها در سایه زنی مشکل دارند؟
    مثل بازی Sonic Unleashed
    پاسخ:
    مهدی نادریببین یا پلاگین هایی که تنظیم کردی مشکل دارند,
    یا بازیت مشکل داره,
    یا نسخه ای که استفاده میکنی بر اثر دست کاری (تنظیمات) دچار مشکل شده است ,
    به نظر من نسخه رو پاک و دوباره نصب کن اگر درست نشد نسخه ی پرتابل که هر هفته ابدیت مشه رو دانلود و امتحان کن.
    باسلام
    مجتبی از این که نسخه های خوب pcsx2 وکاملی رو برای دانلود گذاشتی ازت تشکر می کنم.
    پاسخ:
    مهدی نادریمرسی ممنون
    خیلی ممنون از این که نرم افزار کاملی رو برای دانلود گذاشتی ، اکثر سایت ها یا توضیح کاملی نداشتن یا نرم افزار بعد از چند مدت دچار اشکالاتی می شد خیلی خیلی ممنون
    پاسخ:
    مهدی نادریمنم ازت تشکر می کنم اگه سوالی در رابطه با نرم افزار داشتی برام کامنت بزار.
    smiles.blog.ir طراح قالب