لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن

ads-smiles.blog.ir


سلام!

سلام خدمت تمام بلاگ نویسان عزیز که بااین حال که این سیستم محدودیت های زیادی داره بازم باهاش سرمیکنند!!!


اگه در رزبلاگ بلاگ نوشته باشید حتما متوجه میشید که این سیستم به باکس جدا گانه برای تبلیغات در اختیار کاربرانش میزاره که خیلی راحت میتونند درونش تبلیغاتشونو درج کنند اما متاسفانه این سیستم یعنی بیان از این مهم بی بهرست و مارو میزاره تو آمپاس!!! من امروز یادتون میدم چطور کاری کنید که بتونید تبلیغاتتونو درج کند:


1. معمولا افراد از بنر های گرافیکی استفاده میکنند ،اگه سفارشی در مورد تبلیغات دارید و تبلیغ دهنده بنر هارو بهتون داده که هیچی(!) ولی اگه سفارش ندارید و میخاید جایگاهش رو فقط درست کند و بذارید افراد تبلیغ رزرو کنند یه سری به اینجا بزنید تا بتونید دو بنر گرافیکی رو داشته باشید 


2. اگه میخاید کد بالای پست ها به نمایش در بیاد همین پست رو بخونید ولی اگه میخاید تبلیغات به صورت یه بنر استوانه ای در سایت باشه(مثل تبلیغات درون بلاگفا یا میهن بلاگ) به این پست مراجعه کنید


3. حالا دیگه بحث جدی شد!

به بخش ویرایش ساختاری قالبتون برید بعدش عبارت <!-- شروع شرح مطلب --> رو جستجو کنید به اون خط کاری نداشته باشید و خط بعدی رو باز کنید مثلا اگه عبارت <!-- شروع شرح مطلب --> در خط 339 پیدا شد شما یه اینتر بزنید و خط 400 رو شروع کنید.

در این خط بنویسید <!-- ads box --> بعد یه اینتر دیگه و دوباره بنویسید <!-- ads box --> ما کارمونو بین این دو تگ <!-- ads box --> ادامه میدیم...


4. قالب رو ذخیره کنید بعد به  بخش ارسال مطلب جدید برید در این بخش بنرتونو به پست اضافه کنید و بنرو لینک کنید یعنی لینکی که انتظار دارید فرد بعد کلیک روی بنرتون بره توش!


5. کنترل A رو بگیرید و هرچی هست رو وسط چین کنید. اگه تنظیمات مرکز مدیریتتنون پیشفرض باشه یه دکمه رو میبیند که دوتا این شکلیه آبیه <> برید که روش مینویسه مشاهده کد تو بقیه ی ویرایشگر ها هم هست فقط باید پیداش کنید، کد رو بگیرید و کپی کنید بین دو خط

<!-- ads box --> اونو اضافه کنید


6. حالا به وبسایتتون برید شما صاحب یه جای تبلیغات زیبا شدید!

من خودم از همین راه بخش بالایی سایتمو درست کردم!

امیدوارم لذت برده باشید.


خواندن این مطالب به شما پیشنهاد میشه:

قالب زیبای دودل1 برای بلاگ بیان
کد درج منوی تبلیغات در بلاگ های بیان
دو بنر گرافیکی زیبا برای تبلیغات

نظرات  (۳)

  • طراحی سایت
  • سلام.
    من یکی از خوانندگان دائمی وب سایت تان هستم و از خواندن مطالب سایت شما استفاده می کنم.
    در صورت امکان مطالب بیشتری روی سایت قرار دهید. من عاشق خواندن مطالب وب سایت شما هستم.
    http://www.noyasystem.com
  • سعید ایمانی
  • سلام
    دمت گرم عالی بود
    سلام عالی بود
    من خیلی با بیان مشکل دارم
    پاسخ:
    خاهش خاهش
    چه کنیم دیگه ما اینیم داداش!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    smiles.blog.ir طراح قالب