لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن



جدید ترین نسخه پرتابل

 
  

File name pcsx2-5698-windows-x86.7z
File size 4.06 MiB
Platform Windows 32bit
Revision 5698
Download

نسخه ی کامل 1.0.0

                          

PCSX2 1.0.0 Standalone Installer - Version:1.0.0 

This is the PCSX2 1.0.0 full installer package for Windows.

System  Windows
Filesize 8.53 MB
Date 2012-08-01 19:20:05
تعداد دانلود :Download 755645
Download  دانلود

نسخه ی کامل 0.9.8

   

PCSX2 0.9.8 Standalone Installer - Version:0.9.8 

This is the 22st release of PCSX2, released on 1-3-2011

Full installer package for Windows.

System  Windows
Filesize 12.19 MB
Date 2012-03-25 19:12:48 
تعداد دانلود :Download 535548
Download  دانلود

                      

نسخه ی کامل 0.9.7

PCSX2 v0.9.7 r3113 beta standalone installer - Version:0.9.7 r3113

This is the 20th release of PCSX2, released on 29-5-2010

This is the PCSX2 0.9.7 r3113 beta full installer package for Windows.

System  Windows
Filesize 12.03 MB
Date 2010-05-29 12:51:00
تعداد دانلود : Download 715354
Download دانلود

 


اگر سوالی دارید بپرسید راهنمایی میکنم. خیلی دیر جواب بدم 2 روزه(البته اگه جوابو بلد بودم!)

 http://www.20ranking.com/images/human.gif




اموزش تنظیم دسته بازی در نرم افزار pcsx2


میتونید نسخه های مربوط به سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش رو از لینک زیر دانلود بکنید :

                                            PCSX2 Download Page

برای اجرای بازی های PlayStation 2 به بایوس نیاز دارید . ورژن های مختلف بایوس رو میتونید

از لینک زیر دانلود بکنید :

                                           DOWNLOAD PS2 Bios v1.0

                                           DOWNLOAD PS2 Bios v1.6

                                           DOWNLOAD PS2 Bios v2.0

                                           DOWNLOAD PS2 Bios v2.2

                                           DOWNLOAD PS2 Bios v2.3

(ورژن ۲.۲ و ۲.۳ رو از سایت SoftGozar گرفتم)

(من برای اجرای بازی ها از ورژن ۲.۲ استفاده میکنم و تا حالا خوب جواب داده)

(برای اجرای بعضی از بازی ها شاید مجبور بشید از ورژن پایین تر استفاده بکنید)

پلاگین SPU2-X (جزو پلاگین های Sound هست) آپدیت شده و ورژن ۲ این پلاگین آماده دانلود است.

توی این نسخه اکثر ایرادها برطرف شده و صدای اکثر بازی ها به خوبی و بدون اشکال اجرا میشه .

                                 DOWNLOAD SPU2-X ver 2.0

پلاگین ها رو باید در پوشه Plugin و bios ها را در پوشه ی بایوس برنامه کپی کنید و داخل برنامه اون ها رو انتخاب و تنظیم بکنید .

برای اینکه برنامه درست کار بکنه باید آخرین ورژن دایرکت ایکس و درایور کارت گرافیک رو دانلود بکنید :

                                     DirectX End-User Runtimes

                               NVIDIA GRAPHIC DRIVER on filehippo

                                 ATI GRAPHIC DRIVER on filehippo

برای دانلود کردن درایور کارت گرافیک NVIDIA اول نوع سیستم عامل رو انتخاب بکنید و در صفحه بعد

در سمت راست روی FileHippo Mirror کلیک کنید تا دانلود شروع بشه . برای کارت گرافیک ATI

نوع سیستم عامل رو انتخاب بکنید و در سمت راست روی Download Latest Version کلیک کنید.

( برای ویندوز های ویستا و ۷ یک نوع درایور منتشر میشه)

اگه لازم داشتید آموزش نصب برنامه رو به صورت عکس برای دانلود میگذارم :        

                                      Learning Install PCSX2  

 

عکس چند تا از بازی هایی رو که با برنامه PCSX2 بازی کردم قرار میدم تا ببینید .

(بازی ها رو با رزولیشن ۷۶۸ * ۱۳۶۰ انجام دادم و همه بدون مشکل اجرا شدند)

GOD of WAR 1 - GOD of WAR 2 - Resident Evil 4 - Resident Evil Code : Veronica X

Devil May Cry 3 - Burnout Revenge - Metal Gear Solid 3 - Mortal Kombat Armageddon

Gran Turismo 4 - Tekken 5 - Rise to Honor - Sonic Unleashed

متاسفانه به دلیل پاسخ داده نشدن به سوالات قبلی قسمت ارسال نظرات بلاک شد...

GOD of WAR 1 - PCSX2

GOD of WAR 2 - PCSX2

Resident Evil 4 - PCSX2

Resident Evil Code : Veronica X - PCSX2

Metal Gear Solid 3 - PCSX2

Burnout Revenge - PCSX2

Gran Turismo 4 - PCSX2

Mortal Kombat Armageddon - PCSX2

Tekken 5 - PCSX2

Sonic Unleashed - PCSX2

Rise to Honor - PCSX2

Devil May Cry - PCSX2

 

لذت ببرید...

نظرات  (۱۰)

باسلام
من بعد از نصب وارد صفحه هایی میشم که آخرین صفحه از من بایوس میخواد بعد هر نوع بایوس رو دانلود کردم  امتحان کردم ولی هی این اررور رو میده:
please select valid bios 
لطفا کمکم کنید
 
من نرم افزار رونصب کردم بازی هایps2روچه جوری اجراکنم

فایل هایisoبرایps2چه جوری گیربیارم

سلام من هر کاری میکنم زیر اب نمیره باید چیکار کنم.یعنی م کار میکنه ولی وقتی میخوام زیر اب برم نمیشه میشه یکی کمک کنه چرا.راستی خدای جنگ 1 رو میگم
سلام . ببخشید من وقتی بایوس را انتخاب میکنم و وارد برنامه میشوم وقتی که فایل iso بازی را انتخاب میکنم دیگه هیچ گزینه ای نداره که بازی رو RUN کنه میشه کمک کنید ؟
سلام دوست مناول تشکر برای تمام اموزشها بعد من بازی راکی رو دانلود کردم میره تو بازی تو منو مشکل نداره تا اونجایی که میخوای بری تو بازی لود رو هم انجام میده بعد لود صفه سیاه میشه و دیگه هیچی نمیاد میشه کمک کنید
برای اجرای بازی باید کدوم فایل را اجرا کنم





سلام دوست عزیز. من این نرم افزار رو نصب کردم و همه جوره تنظیم کردم ولی موقعی که روی بوت کلیک میکنم تا فایل ایزو بزی رو اجرا کنه از قسمت GS یه ارور بهم میده. نمیدونم چکار باید بکنم. اگه راهنمایی کنی ممنون میشم؟؟؟؟
 کارت گرافیک منnvidia gforce210و ویندوزم7پس چرا نداره
سلام.نسخه ی جدید این برنامه کی می یاد؟
پاسخ:
همین چند روز آینده!
smiles.blog.ir طراح قالب