لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن

pcsx2 speed

| چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ | ۹ نظر

برای پر سرعت تر کردن بازی در نرم افزار pcsx2 به
config<vedeo(gs)<coreg gs settings

 بروید سپس در قسمت gs گزینه ی disable framelimiting را تیک دار کنید این گزینه باعث میشود بازی از سرعت حالت معمول یعنی 60fps بالاتر رود ( البته ین نیاز مند سیستم بالا تری است)
حال به قسمت VUs بروید و گزینه های ( super VU recompiler ( legacy در هر دو کادر VU0 و VU1  را  تیک دار کنید
بهتر است دو قسمت پایین را تغییر ندهید زیرا نرم افزار دچار مشکل می شود مثال : در سایه زنی مشکل پیدا می کند
سپس به قسمت gs window بروید و 3 گزینه های اخر را تیک دار کنید
سپس به قسمت speed hacks که مهم ترین قسمت است بروید و دو ستون افقی را درجه ی سوم بالا ببرید ( یعنی سمت راست )
و تمام گزینه ها را تیک دار کنید
حال بازی را اجرا نمایید و از بازی خود لذت ببرید

نظرات  (۹)

...Just a nitpick, but the who/whom thing is an annoyance."Not when they are used properly. Who in the nominative case, Whom in the dative case. Technically, Whom should be used in the accusative case as well, although in current usage Who can be used, and it often sounds more natural.
من دسته رو تنظیم میکنم ولی تو بازی هیچ دکمه ای کار نمیکنه چیکار کنم
 ( 2012.02.20 21:53 ) : Any time prergstoeone reduces this particular causes monthly bleeding, a lady’s system releases your uterine cellular lining, consequently turning fall into wintertime, the earliest few days inside the cycle.
سلام هیچ جا ننوشتین که چه جوری میشه از برنامه استفاده کرد
راهی نیست که به جای دسته از کیبورد استفاده کرد؟؟؟؟؟؟؟؟اگه هست بگین
من کارای که گفته بودین رو کردم و در اخر تایید هم کردم ولی بازم بازی اهسته اجرا میشه البته در اوبونتو.اینم سیستمم
ram:2
cpu:Pentium(R) Dual-Core  CPU      E5300  @ 2.60GHz
vga:nvidea 9400 gt
می شه راهنمایی کنید چطوری باید این نرم افزار رو دانلود کنیم
هر کاری میکنم این نرمافزار دانلود نمیشه
سلام ببخشید این قسمت هایی که گفتیو من پیدا نکردم میشه دقیق تر توضیح بدی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
smiles.blog.ir طراح قالب