لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن

ماجرای من و دختر خالم!

| سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ | ۲ نظر

دخترخالم سرما خورده بهش گفتم پونه و نعنا دم کنه بخوره بعد یک ساعت اس داده که پونه و نعنا که گفتی سرخ کردم خوردم بدتر شدم….(:تعجــــــــــــــب)
من :-i

کل گیاهان خانواده نعنا :-i
ابن سینا درحال پاره کردن کتاب قانون
:-i
زکریای رازی در حال شیون و ناله در قبر
:-i
منم نفت بیارم خودمو آتیش بزنم
:-i

نظرات  (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
:دی


** ***** ** **** ****
***********************
پاسخ:
منون از نظرتون ولی آدرس سایتتونو تو نظر بیان نکنید!
  • مصطفی امیریان
  • عجیبا غریبا =)
    پاسخ:
    بسیار بسیار!

    غریبا...
    غریبا...

    حبیبا
    حبیبا

    طنزها
    طنزها
    !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    smiles.blog.ir طراح قالب