لبخندها

به یاد مردمان غزه...

coworker

  برو به بخش قالب ها

  برو به بخش سرگرمی

  در سایت جستجو کن

کد درج منوی تبلیغات در بلاگ های بیان

| شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ب.ظ | ۴ نظر

متاسفانه بلاگ بیان مثل رزبلاگ این امکان رو نداره که بتونیم به راحتی تبلیغات خودمونو درج کنیم و کسب درآمد کنیم به همین سبب من خودم شروع به کار کردم! کدی که امروز در اختیارتون قرار میگیره کدیه که یه بنر 120 در 240 رو در سمت چپ نشون میده این کد حجم کمی داره و راحت میتونید تغییراتتونو توش اعمال کنید.

 تصویر تبلیغات


روش تنظیم:

عکس دلخواهتونو به جای عبارت: http://bayanbox.ir/id/2021567050230019174?view  قرار بدید بعد لینک تبلیغ رو به جای آدرس http://smiles.blog.ir/page/ads قرار بدید حالا کد رو در بخش هدر قالب اضافه کنید!


اینم کد لطفا برای دانلود کلیک کنید(رمز:www.smiles.blog.ir)  

حجم فقط 380 بایت! به صورت زیپ

نظرات  (۴)

سلام.آدرس عکس رو از کجا باید کپی کنم؟عکس باید هم اندازه با کادر تبلیغ باشه؟لطفا سریع پاسخگو باشید.سپاس فراوان
  • علی ذنوبی
  • مرسی بسیار مفید بود

    باسلام وخسته نباشید

    مطلب بسیارمفیدی بود ممنونم ازشما دوست عزیزمن خیلی دنبال درج تبلیغ دروبلاگ بلاگ گشتم


  • محسن محمدرضاپورطبری
  • سلام و خسته نباشی
    از مطالبت استفاده کردم
    من می خواستم یه باکش ایجاد کنم که فقط عکس مورد نظرم رو نشون بده همین مثل باکس طبقه بندی موضوعات و ... فقط یه باکس که به جای متن، فقط یه عکس باشه.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    smiles.blog.ir طراح قالب